Ophalen motoren bij Eaglerider LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Leen en Dieter Hassent - WaarBenJij.nu Ophalen motoren bij Eaglerider LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Leen en Dieter Hassent - WaarBenJij.nu

Ophalen motoren bij Eaglerider LA

Door: LeenDieter

Blijf op de hoogte en volg Leen en Dieter

30 April 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zojuist de motoren opgehaald bij Eaglerider. Hele leuke gemoedelijke mensen. We waren een uurtje eerder gegaan, maar we hadden ook geen 5 minuten later moeten komen. Achter ons kwam een groep van een kleine 40 Duitsers binnen! Gelukkig werd ook voor ons alle tijd genomen. Maar dat kwam misschien door het pakje stroopwafels wat we voor ze mee hadden genomen ;-).
Zie onderstaande link voor een korte compilatie.

http://youtu.be/d8UjZ8T0FR4

Morgen op tijd eruit en vroeg weg. Zojuist kregen we te horen dat er morgen precies door de straat waar wij doorheen moeten een protest mars is die om 11:00u begint. Dus ruim op tijd wegwezen!

  • 01 Mei 2012 - 05:18

    Denise:

    Hé mannen!

    Superstoer filmpje, het is net of ik ieder moment achterop dat bankstel plaats ga nemen! Leuk om zo 'bij' jullie te zijn!
    Nou geniet van jullie eerste echte motordag en be carefull, hè honeys!


  • 01 Mei 2012 - 06:27

    Joke:

    Goeiemorgen!

    Leuk zo'n filmpje. Je kunt niet zeggen dat jullie niet gevolgd worden, om 8.00 uur 's morgens was ik al de 8ste die het filmpje bekeek.
    Ik hoop dat jullie jetlag al wat beter is, want vandaag start het echt!
    Goede reis vandaag en ik sluit me Denise's laatste regel aan.

  • 01 Mei 2012 - 08:26

    Arend:

    Hoe bevalt je zoon motor is geen BMW zeker is wel een onderneming lijkt me!

  • 01 Mei 2012 - 10:27

    Mieke:

    Heey mannen,
    Dat is even een verrassing zo'n film waarop te zien is hoe jullie vervoersmiddel eruit ziet. Super leuk. Volgens mij gaat dat helemaal lukken. Misschien een beetje wennen omdat het geen BMW is maar ook dat komt goed volgens mij. Wat dat ontbijt betreft met die grote hoeveelheid uien en ei ,dan is het maar goed dat jullie in de wind rijden!! Mannen, geniet er heel veel van en voor de eerste dag een hele mooie reis.
    Groetjes van Mieke en mijn mannen.

  • 01 Mei 2012 - 13:56

    Adrie:

    Hoi 'buurtjes'

    Zo , ook ik ben begonnen met het volgen van jullie.
    Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg!
    Het eerste filmpje is een leuk begin.
    Houd vol ,zodat we allemaal mee kunnen genieten.
    En geniet van deze vader/zoon reis !!!!!

  • 01 Mei 2012 - 19:57

    Leo Langeweg:

    He mannen al gewend aan de grote ploffen ze rijden natuurlijk als vanzelf
    die mooie Harleys.
    Maak er samen iets moois van en "Keep the rubber down "

  • 02 Mei 2012 - 14:56

    Lynn, Carine & Marc:

    Is wat anders dan de Jumborun zeker?
    Ziet er wel leuk uit. Amuseer jullie maar en tot later (augustus?).
    Veel groetjes van Lynn.

  • 03 Mei 2012 - 05:26

    Monique :

    Wauw! Dat zit er 'big' uit, zal ff wennen zijn:)

  • 03 Mei 2012 - 17:20

    Marie-Louise Van Aer:

    Zo te zien hebben jullie het enorm naar je zin ! Leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen. Veel reisplezier verder.

  • 04 Mei 2012 - 15:30

    Arend:

    Nou ik wens jullie een goede en mooie trip verder,ik ga namelijk morgen vroeg zelf met de caravan op weg naar warme plaatsen.dus doe kalm aan en kom gezond thuis.

  • 07 Mei 2012 - 20:20

    Henk:

    Wordt het sparen voor een HD
    of blijft het BMW?

  • 24 Juni 2012 - 16:02

    Mieke Van Veen:

    Zit net je verslag te lezen. Erg leuk. Ik begrijp dat je in Nl. op een BMW rijdt. Wij ook, ik heb dan ook 2 BMW'S gehuurd in de USA.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Leen en Dieter

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 25283

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 17 Mei 2012

West Amerika Motor Tour

Landen bezocht: